Nasza oferta obejmuje usługi:


coworkingu

  • własne biurko we wspólnej przestrzeni plus pełna infrastruktura biurowa: komputer z najnowszym pakietem Microsoft Office, szybki Internet, kserokopiarka, drukarki, skaner, faks, dodatkowe monitory 21", 50", meeting room, sala szkoleniowa i konferencyjna, ekspres do kawy  

  • adres na potrzeby rejestracji firmy, oraz posługiwanie się nim do celów prowadzenia działalności i reklamy
  • obsługę korespondencji (odbiór, przechowywanie, skanowanie, przesyłanie)
  • stacjonarny dedykowany numer telefonu z możliwością przekierowania rozmów oraz nagrywania połączeń)
  • dedykowany numer faksu z przekierowaniem na skrzynkę e-mail
  • tworzenie i przepisywanie dokumentów firmowych, pism itp.
  • wyszukiwanie, selekcjonowanie ofert handlowych i przetargowych

outsourcingu
biurowego


Sekretarki
asystentki

  • odbiór telefonów i raportowanie ich treści (informowanie o działalności Klienta - informacje o firmie, ofercie, godzinach pracy, ofercie, produkcie)
  • prowadzenia kalendarza spotkań
  • organizacji i rezerwacji podróży służbowych
  • wysyłanie kartek okolicznościowych do kontrahentów

organizacji
spotkań biznesowych
szkoleń
rekrutacji

  • wynajem sal na spotkania biznesowe, rekrutacje, szkolenia, rekrutacji, itp.

marketingu internetowego

  • projektowanie responsywnych i mobilnych stron WWW
  • pozycjonowanie stron WWW
  • obsługa firmowych social mediów (Fan Pages na Facebooku, firmowe Google+, firmowe kanały na YouTube, Twitter, Instagram, Pinterest, Foursquare)

 


wsparcia ict
w zakresie

  • telekonferencji
  • wykorzystania technologii mobilnych w prowadzeniu działalności biznesowej
  • rozwiązań Cloud Computingu dla firm (Google Apps dla firm, Microsoft Cloud
    i Office 365, iCloud firmy Apple, Dropbox) 

obsługi księgowej

  • prowadzenie: Książki Przychodów i Rozchodów, Karty Podatkowej, Ryczałtu od Przychodów Ewidencjonowanych i Ksiąg Rachunkowych
  • przygotowywanie i dostarczanie deklaracji do ZUS, US i GUS
  • przygotowanie i dostarczanie do US zeznań PIT
  • prowadzenie ewidencji VAT, ewidencji środków trwałych i ewidencji wyposażenia
  • opracowanie i aktualizacje polityki rachunkowości firmy

 


prowadzenia
kadr i płac

  • prowadzenie akt osobowych i wszystkich niezbędnych zgłoszeń, deklaracji, list i itd. związanych
    z zatrudnieniem pracownika